22 Kasım 2014 Cumartesi

Makyaj İçin Uygun Fiyatlı Ürünler

Merhabalar!Bugün sizlere çok güzel sonuçlar veren aynı zamanda makyaja yeni başlayanlarımız için uygun fiyatlı olabilecek alternatifler seçmeye çalıştım bunları sizinle paylaşmak istiyorum.

 Genel olarak görünümleri bu şekilde biraz daha
yakından göstermeye çalıştım.
















1-Pure Beauty BB Krem:Bittikçe bittikçe aldığım stokladığım ve sanırım hep de alacağım ürün her ne kadar kendini cc siyle aldatıyor olsam da yine de favorimdir. Fiyatı 27 tl.

2-Rival de Loop Concealer:Bunu alalı çok uzun zaman olmadı fiyatına göre oldukça iyi performansa sahip fiyatı 7.50 tl.

3-Flormar Kesik Uçlu Allık Fırçası:Geçen yazdığım flormar alışverişimde almıştım kılları küçük olsa da performansı oldukça iyi.Fiyatı 14.50 tl.

4-Golden Rose Mat Far:Bunu bir kozmela alışverişimde almıştım kaşlarımı doldurmak için almıştım ama çok kızıl kaçtı ve koyu oldu bu yüzden gözümde geçiş gölge rengi olarak kullanıyorum çook memnunum duruşu,kalıcılığı çok hoş.Fiyatı 9tl.

5-Golden Rose Silky Touch Pudra:Bu ürünü bitirmek için kullanıyorum uzun zamandır benimle ama performansının da hakkını yemiyim fiyatına göre oldukça oldukça güzel tabi şimdi Rimmel Stay Matte önerirdim ama tüm bloggerlar önerdiği için farklı bir alternatif sunmak istedim.Fiyatı, tam emin değilim ama 8 liraya almıştım diye hatırlıyorum.

6-Real Techniques Eyebrow Brush:Starter setinden çıkan kaş fırçam çok memnunum her daim yanımda tekli satılmıyor ama ben set olarak kozmeladan 45 tlye almıştım.

7-Flormar Style Matic S04 Göz Kalemi:Flormar alışverişimde 14.50 gibi bi fiyata almıştım bulunabilecek uygun fiyatlı kalıcılıgı oldukça yüksek ten rengi bi kalem.

8-Flormar smooty blush:Alabileceğiniz çok çok güzel bir likit allık üstüne pudra allık geçince kalıcılığı daha da şahane oluyor. Fiyatı 19.95 tl.

9-Golden Rose Eyebrow Powder:Çok çok çook sevdiğim kaş farım yanımdan ayırmıyorum fiyatı 14 tl.

10-Real Techniques Expert Face Brush:Tartışmasız en en en sevdiğim yüz fırçam kendisine yeni almış olmama rağmen aşkla bağlıyım indirimlerde daha uygun fiyata bulabilirsiniz ben 32.50 tl ye almıştım.

11-Wet'n Wild Brulee:Tek kelimeyle hastasıyım! Birebir gözkapağı rengim çok seviyorum fiyatı 6.50 tl.

12-The Balm Frat Boy:Sanırım bilmeyeniniz yoktur harika şeftali tonlu bi allık pigmentasyon ve kalıcılığı harika. İndirimli fiyatı 17.50 tl.

13-Meybelline Color Tattoo On and On Bronze:Harika söze gerek yok hepiniz biliyosunuzdur gerçekten göze dövme gibi sabitleniyor rengi de bir harika. Fiyatı 16 tl.

14-Essence I Love Extreme:Bayılıyorum ötesi yok. İlk zamanlarda aramızda aşk-nefret ilişkisi vardı her şekilde bulaştığı için ama kirpikleri kocaman yapmak için tek katı bile yeterli oluyor.

15-Golden Rose Şeffaf Kaş Maskarası:Arayıp tarayıp etrafta şeffaf kaş jeli bulamayınca aldığım ürün çok da bi özelliği yok ama kaşları sabitliyor işte fiyatı 12.50 tl di.

16-Eklips Pudra Fırçası:Harika bu fiyata en iyisi bu koşun alın derim ben çok memnunum fiyatı 10tl.

17-Pure Beauty CC Krem:Yeni favori üünüm kendisi bb sinden çok memnunum ancak benim bembeyaz yüzüme ne sürsem koyu geldiği için bb si de bi tık koyuydu sonra kendi cilt tonumla eşitleniyor fakat bu çok daha iyi durdu renk olarak hatta bu ay watsonsta tek fiyatına iki cc krem 28 tl.




















Bu da favori uygun fiyatlı rujlarımdan biri her zamanki gibi nude tonlarında ben tam bir nude ruj canavarıyım da:) Rimmel London'ın Kate Moss serisinin 05 numaralı ruju kahve alt tonlu bir nude çok çok severek kullanıyorum herkese de tavsiyemdir. Fiyatı 14tl.

 Bir dahaki yazıda görüşmek üzere:)

xx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder