30 Kasım 2014 Pazar

Madame Coco Bodrum Special Edition Vücut Spreyi

Merhabalar!
 Umarım gününüz güzel geçmiştir, bugün sizlere yeni vücut spreyim hakkında bilgi vermek istedim:)
isterseniz bi bakalım. Bu biraz da bi uyarı yazısı niteliğinde olucak sanırım.


madame-coco-vucut-spreyi



içeriğini merak edenlere:




Bu vücut spreylerini muhtemelen çoğunuz Madame Coco'ya gittiğinizde görmüşsünüzdür ama belki bunu koklamamış olabilirsiniz ola ki alacak olursanız diye ben de ufaktan uyarımı yapmak istedim.
   Öncelikle vücut spreylerinin ambalajları değişmiş special edition serisi bu spreyler muhtemelen bi süre sonra çıkmayacaklar. Sanırım ben eski ambalajlarını tercih ederdim. Vücut spreyim hiç yoktu Madame Cocoya girmişken de alayım dedim.200 ml bi ürün fiyatı da 11 tl di.
Kokusu çook güzel ordayken ayrı bi hoş gelmişti ama bi çok şeyi kokladığımdan olsa gerek gerçek kokusunu alamamışım eve gelip denediğimde buram buram erkek parfümü kokuyordu bıyığım olsa burucaktım o derece erkeksi hissettirdi kendisi:D Evde geldim gittim sıktım geldim gittim kokladım bana mı öyle geliyo,erkek mi kokuyo yahu bu alllaaam gibi tepkiler verdim kendi kendime yok anacım bariz erkek parfümü gibi kokuyodu ama ne yazık ki artık çok geçti, almış bulundum artık. Bi süre kullanıp bıyık burmaya devam edicem sanırım :D Bi nişanlıma bi kendime sıkıp sıkıp bitirmeyi düşünüyorum. Benden de bu beklenirdi vücut spreyi alma alma alınca erkek kokusu al evet ne yazık ki ben böyleyim kara bahtım kör talihim deyip geçiyorum:D Neyse sözün özü ola ki alacaksanız evet kokusu çook güzel erkek erkek hisseder evde öyle dolanırım, dışarı öyle çıkarım diyorsanız durmayın,alın! Şaka bi yana kokusu çook güzel ama erkek yani sonuç olarak siz daha dişi şeyler alın bence ben sizi uyarmak istedim çünkü orda kokusu farklı gelebiliyor,küçük bi öneri de amber ya da misk emin değilim onun duş jeli harikaydı vücut spreyinden kalmamıştı bulursanız sakın kaçırmayın çünkü harika!
 Sevgiyle kalın diyorum bir sonraki yazıda görüşmek üzere. :)

xx

6 yorum:

  1. Okuldayken bazi kizlar vardi hususi erkek parfümü alip sIkiyorlardi daha degisik kokmak icin :D Vücut spreyi simdiye kadar hic almadim, begenmedigim kokulari genelde banyo yada oda spreyi olarak kullaniyorum tavsiye ederim eger bitirmek istiyorsan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyen icin cok tesekkur ediyorum sanirim ben de oyle yapicam evet evet ben de yapmistim ama cok kucukken fark etmeden erkek parfumu cikmisti ama cok unisex bi kokuydu belki bilirsin insense diye bi parfum :D sonra anlayinca birakmistim tabi boyle de hemen ifsa ederim :D

      Sil
  2. Çok tatlısın canım yazını okurken gülümseme oluştu yüzümde :)Kızlar erkek parfümlerini çok sever ama erkeklerin üzerinde:)Ben erkek parfümü gibi olan kokuları kadınlara yakıştırmıyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cook tesekkur ederim canim :)) evet haklisin ben de yakistiramiyorum bu yuzden disarda hayatta kullanmam anca evde saga sola seklinde kullanirim sanirim:)

      Sil
  3. Ben de almayı düşünmüştüm iyi ki almamışım hiç sevmem erkeksi kokuları. Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim. Ben de bloguma beklerim.
    http://birguzellikhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi yapmissiniz cok hos bi kokusu var ama oldukca erkeksi :) hemen geliyorum:))

      Sil