18 Kasım 2014 Salı

Flormar.com Alışverişim(Bol Fotoğraf İçerir)

Merhabalaar!Yeni bir yazıyla karşınızdayım bugün sizlere flormar.com.tr den yaptığım alışverişten bahsedicem açıkçası benim çok memnun kaldığım bir alışveriş oldu isterseniz bakalım:)


Ben siteden 76 lira gibi bir alışveriş yaptım sorunsuz elime 2 günde ulaştı.50 lira üzeri alışverişe kargo bedava,75 lira üzeri alışverişe de aşağıdaki güzel,kullanışlı 9'lu fırça seti hediyeydi açıkçası en çok da bu yüzden memnun kaldım sanırım çünkü fırçaların henüz hepsini deneme fırsatım olmamasına rağmen kullandığım bir iki tanesinden çok kullsnışlı olduklarını fark ettim.Seyahate giderken oldukça mantıklı çantaya at çık tarzı mini bir fırça seti olmuş.



flormar-firca-seti


,flormar-firca-seti

flormar-fırça-seti


Şimdi niye 88 tane fotoğrafını koydun diyceksiniz ama çok şirin değiller mi ya da benim mi pembeye fazla ilgim var ? :D Söylediğim gibi fırça seti oldukça kullanışlı sırf bunun için bile alışveriş yapılabilir sanırım ben öyle yapmış olabilirim:D Fondöten fırçası oldukça hoş ben bb kremle denedim sonuç harikaydı oldukça homojen bir şekilde dağıttı diğer fırçalar da aynı performanstaysa daha ne olsun!
 Gelelim diğer aldıklarıma;



Makyaj çantam çok eskidiği için bunu almak istedim resimde beklediğim kadar kaliteli değilmiş ma yine de kullanılabilir içine temel gerekli malzemeler güzelce sığıyor fiyatı 12.50 tl di.




Şimdiiiiiii gelelim flormar ın yeni lip balmlarına benim ilk denediğim bu oldu elimde portakallı karpuzlu gibi muadilleri olduğu için gözüme en değişik gelen krem karamelli olanını denemek istedim.Ve denedim de sonuc ne derseniz muhteşem! Tek kelimeyle hemde denediğim meyve ya da herhangi bir şeyin kokusu olarak en gerçekçi kokuya sahip lip balm sanırım bu buram buram krem karamel kokuyor sever misiniz bilmem ama seviyorsanız hiç durmayın derim tek dezavantajı ürün oldukça az çabuk biter gibi geldi gözüme.Nemlendirmesi oldukça hoş çok çok hafif bir renk veriyor elinize swatchladığınızda tupturuncu duruyor ama dudakta turuncuyla alakası bile yok eldeki rengini nasıl tarif etsem balkabağı rengi gibi:D Dudakta çok hafif çok hoş bir kahverengilik barındırıyor. Fiyatı 9.50 ya da 9,90 dı sanırım.




Uzun  zamandır flormarın pin-up serisindeki likit allıkları merak ediyordum tam deneme fırsatım olmadı ama benden küçük bi uyarı çok çok az miktarda ürün almanızı öneririm aksi takdirde heidi ye dönebilirsiniz ben dönmüştüm :) fiyatı 19.75ti sanırım
Flormar'ın passionate dots serisinin transparan pudrasını aldım 22 tl gibi bir fiyattan 6 tlye düşmüştü bi denemek istedim.


Uzun zamandır ten rengi bir kalem arayışındaydım flormarın bu kalemine bir şans vermek istedim kullananlar oldukça memnun kaldıklarını söylemişler sanırım ben de memnun kalıcam. Fiyatı 14 ya da 15tl.



Flormar'ın açılı fırçası tamamen ihtiyaçtan alınmış bir fırça bu tarz açılı bir fırçam yoktu flormarın fırçalarından zaten memnunum bundan da memnun kalacağımı düşünüyorum.Fiyatı sanırım 15 ya da 14.50 tl.



Bunlar da Flormar'ın yolladığı diğer küçük hediyeler anti-age özellikli kullanailiceğimi sanmıyorum sanırım bi yakınıma hediye edicem.

Benim flormar alışverişim bu şekildeydi kampanyadan faydalanmış oldum bu kampanya sanırım aralık ortasına kadar sürücek siz de faydalanmak isterseniz elinizi çabuk tutmanızı tavsiye ederim :)

4 yorum:

  1. Flormarın Transparan pudrası nasıl sizce benimde hep aklımda ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar :) Ben pudrayi oldukca sevdim ama sanirim elimin ayari yok daha once bu tarz compact olmayan bir pudra hic kullanmamistim bu yuzden uygularken biraz zorluk cektim ama fiyatina gore performansini cok begendim hazir indirimdeyken size de oneririm :)

      Sil
  2. çok avantajlı alışveriş olmuş, güzel günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) evet oldukca avantajli bi alisveris oldu firca kampanyasi sanirim 17 araliga kadar devam ediyormus siz de edinmek isterseniz bilginiz olsun, sevgiler :)

      Sil