30 Kasım 2014 Pazar

Flormar Oje Alisverisi ve Eyeliner Pen

Merhabalar!
Bugün sizlere geçenlerde aldığım ojelerden bahsetmek istiyorum 5 tane oje ve kalem eyeliner aldım kalem eyeliner çok eskiden kullanmıştım pratik olduğunu fark edip bidaha almak istedim iyi de ettim :))
ilk olarak ojelerimin genel görüşünü bu şekilde;


Ojelerin renklerine ayıla bayıla aldım tabi şunu söylemeden geçemiycem ben aslında 4 tane oje almıştım satıcının ödemeyi yaptığımda verdiği poşetimi kontrol etmeyince yolda tam da eve dönerken kırmızı bi oje geldi elime o an kendimi dolmuşun camlarına vurmak istedim hemen sebebine de geliyorum oje alışverişi yapma sebebim olan mini dress ojesi yerine kırmızıyı koyduğunu sanıp eve gidene kadar karalar bağladım.Neyse ki eve gelip sabırsız ben poşeti boşalttığımda ne göriyim mini dress içinden çıktı(hoş dolmuşta da poşeti o kadar karıştırdım nasıl elime gelmediyse mini dress) nasıl sevindim nasıl sevindim:)Ne alaka nası bi kafa bilmiyorum ama almadığım ojeyi satıcı kızın okutup poşete atmasıyla hem ödemiş hem de almış bulundum:)Pişman mıyım hayır değilim başta milyon tane bordo ojem olduğu için üzülmüştüm ama tonu gerçekten çok hoş yani alan memnun satan memnun durumu oldu böylece:))



Flormar-oje




















Bahsettiğim alışverişi yapma sebebim bu oje ben çook çok beğenerek aldım tırnakta duruşuna da bayıldım! Sizce nasıl? :)

Şimdi alışverişi yapmadaki 2,sebebim olan ojeye;




Tırnakta duruşu bu şekilde ismi Bedding olan ojemiz bir harika! Niye ojenin kendisini çekmediğim hakkında hiç bir fikrim yok onu şu an fark ettim.:) Uzun zamandır rakı beyazından koyu ama kireç beyazından da açık renk bi oje arayışındaydım her ne kadar bordo manyağı biri olsam da bi o kadar rakı beyazı,beyaz gibi ojelere de deli oluyorum! Oldukça sık kullandığım bi oje rengi nitekim aradığım rengi bulamıyordum bu arayışıma bu oje son vermiş oldu çook güzel bence saten bitişi de ayrıca bi hoş. Ojelerin kalıcılıkları güzel ama benim tırnağımda 2 günden fazla dayanan ojeye bu dünya üzerinde rastlanmadı onun için kendi üzerimden yorum yapmak istemem ama yine de kalıcılıkları güzel.Ojeyi çıkartmak biraz zor sadece.

 Gelelim birçoğunuzun ayıla bayıla kullandığı satin matte ojelere;


İki tane satin matte oje aldım biri hepinizin çok sevdiği Havana rengi diğeri de gri olan Oyster rengi onu da fotoğraflamamışım sanırım aşırı beğenmeyişimden.Ama Havana'ya hayran kaldım doğrusu.

Oje alışverişimdeki fazlalık benden habersiz poşetime girmiş bi de haberim olmayan şeyin parasını ödemiş olduğum ojemde sıra;



Sizce de ismi çok asil değil mi :) Başta aa bende bu ton bi bordo vardı sevmemiştim onu dediğim ama tırnağıma sürüp hayran kaldığım bi oje kendisi fazlalık olsa da sevdim ben onu :))

Uzun zamandır alsam mı almasam mı diye karar veremediğim ürüne gelicek olursak;



Gördüğünüz gibi renk vermesi bu şekilde ben oldukça memnun kaldım kendisinden pin-up serisinin kalem eyelinerını almak üzereyken satıcı kız sağolsun onun siyahı pek gelmiyor zaten aynılar pin-up sadece seriolduğu için daha pahalı bu (yani benim aldığım)bizim devamlı kalem eyelinerımız deyince iyi bari deyip bunu tercih ettim iyi ki de etmişim:) Elim çok alışık olmasa da sevdim genelde jel eyeliner kullanırım o da bin yılda bir sanırım, üşeniyorum yahu sürerken:)

Fiyatlarını tek tek yazmadım direk fişi fotoğrafladım sizin için ;

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın kendinize iyi bakın :)


10 yorum:

  1. merhaba :) blogger kesif etkinliginde buldum sizi :) uyeniz oldum banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Selam tatlım blog keşif etkinliği ile geldim bende bekliyorum :*

    YanıtlaSil
  3. Selam keşif etkinliğinde keşfetttim sizi.
    Yazılarınızı bende takipteyim artık.

    Sevgiler.

    http://bayancelik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum ben de takibe aliyorum sevgiler :)

      Sil
  4. Merhaba canım, ben de blogunu blog keşif etkinliğinde buldum ve takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa:)tesekkur ederim ben de hemen geliyorum :)

      Sil
  5. Merhaba. Ojeler çok güzel. Silk sattinler on numaradır. :)
    Bu arada sen de bloğuma gelirsen çok sevinirim. Konumuz oje ve güzellik.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,tesekkurler evet ben de cok sevdim silk satinleri gercekten :) tabi ki gelirim:)

      Sil