28 Kasım 2014 Cuma

Flormar Cream Caramel Lip Balm İncelemesi ve Yorumları

Merhabalar!

Bugün sizlere kokusu dolayısıyla çok sevdiğim ama rengiyle pek anlaşamadığım bir balmı tanıtıcam. Çoğunuzun bildiği gibi Flormar yeni lip balmlar çıkardı ve evet kokuları gerçekten harika! Ama gerçeği söylemek gerekirse en gerçekçi kokanı bende olan krem karamelli olan buram buram karamel kokusunu gerçekten alıyorsunuz.ürünümüz bu şekilde;




Evet ürünün kokusu muazzam bu bir gerçek ama size bunu belirtmek zorundaydım uyarıyorum dışarda kullanmayın! Yoksa insanların ''aaa salça kalmış ağzında dur siliyim'' ''makarna mı yedin sen salçası kalmış'' şeklinde tepkileriyle karşılaşabilirsiniz şaka değil tecrübeyle sabittir:D




Gördüğünüz gibi dediği gibi kahverengilikten eser yok tupturuncu bi rengi var tüm dudağı turuncu yapsa yine tamam ama niye tam çevresini salça yemiş gibi yapıyosun be kardeşim:D Yalan yok nemlendirmesinden kokusundan çok memnunum kokusu  muhteşem hatta denediğim diğer lip balmlar arasından kokusu en gerçekçi olan lip balm bu Flormar ın yeni çıkardığı lip balmlarda da en gerçekçi kokan bu.Ambalajı paketi her şeyi çok güzel ama keşke verdiği renk de güzel olsaydı ama spf 15 içermesi gayet güzel tabi dışarda sürerseniz:D
Bu ürünü flormar.com dan 9.50 tlye almıştım ya da 9.90 tavsiye eder miyim derseniz sırf kokusu için alınabilir evde dudağımı nemlendiririm kokusunu da mis mis koklarım derseniz almanızı tavsiye ederim dediğim gibi kokusu çok gerçekçi.
sevgiler :))

xx

2 yorum:

  1. salcami yedin diye soruyorlar, ey allam :D oysaki rengi güzel duruyor, evde kullan bitir en iyisi, madem kokusu ve yapisi iyi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh evet oyle oldu cidden oyle yapiyo ama :D o turunculugu butun dudaga vermedigi cevresinde daha koyu durdugu icin biraz oyle duruyo dudagimda ne yazik ki rahatsiz oldugum icin gosteremedim. Evde kullanmayi tercih ediyorum ben de yine de oldukca seviyorum :)

      Sil