24 Ekim 2014 Cuma

MAC MSF Lightscapade İncelemesi

  Merhabalar!

Yeni bir yazıyla karşınızdayım :) Bugun çook sevdiğim MAC Lightscapade in incelemesini yapacağım.
Bu ürün bir süredir elimde MAC in internet sitesinden satın almıştım.Elime ilk geçtiğinde açıkçası ambalajı yüzünden biraz hayal kırıklığı yaşadım yaşamadım desem yalan olur:)Ambalajının değiştini gördüm sanırım bu yıl mac bir ambalaj değişimine gitmiş.Ben yine de her şeye rağmen çook ama çok sevdim bu ürünü.


Öncelikle ürün 10 gr kısacası kullan kullan bitmeyecek bir ürün bitirmek yıllar alır.Fiyatına gelicek olursak 90tl peki bu fiyatı hakeder mi?Kesınlikle hakeder!


Siz de benim gibi açık tene sahipseniz bu aydınlatıcı sizin için de çok uygun olucaktır.
Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz gerçekten duruşu çok doğal hem günlük hem de gece için kullanabilirsiniz.Rengi pembe alt tonlu bir bej böyle olması beni oldukça memnun etti günlük yaşamımda fazla beyaz tenimde bana cildimin doğal ışıltısıymış gibi bir görüntü kazandırdı kısacası bir aydınlatıcı arayışındaysanız buna bir şans verin derim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder