28 Ekim 2014 Salı

L'oreal Elseve Extraordinary Oil

                  Merhabalar!

Bugün saç bakım rutinimin vazgeçilmezi L'oreal Elseve saç dokusunu kusursuzlaştırıcı bakım yağından bahsedicem sizlere.



Öncelikle bu ürünü ne kadar sevdiğimden bahsetmek istiyorum.Bana göre her şeyiyle harika sıvı saç bakım kremlerini bana bir köşeye attırmayı başardı.İlk kullandığımda oldukça önyargılıydım saçlarım normal ince arası saç tellerine sahip saçımı daha da ağırlaştırır sönük gösterir diye korkmuştum.Ama oldukça yanılmışım!Hatta itiraf etmeliyim ki bu benim ilk kullandığım serum şeklinde ürün dediğim gibi sıvı saç bakım kremi uygulardım tabi ki doğal yağlarla bakım yapıyordum ama bu tarz şeyleri kullanmazdım.Neyse uzatmayalım ürünün vaadettiklerine bi bakalım:)
   Bu ürün şampuanlama öncesi yoğun besleme,tarama öncesinde saç dokusunu yumuşatarak taramayı kolaylaştırmayı veya şekillendirme sonrası son bir rötuşta saçı onarıp ipeksi bir görünüm kazandırmayı vaadediyor.
Peki bunları yapıyor mu? Kesinlikle evet! Tamam kabul sadece banyo sonrası taramak için kullanıyor olabilirim ama normalde bahsettiği şeyleri hakkıyla yapacağından eminim.Diğer saç serumlarına göre daha sıvı yapılı ve içinde silikon ve türevleri bulunmuyor daha çok içindeki çiçek yağlarıyla saçtaki işlevini görüyor.Kokusuna gelicek olursak ben bayılıyorum oldukça hoş bir kokusu var ve çok çok bereketli bir ürün yukarda gördüğünüz gibi daha anca o kadar kullanabildim uzun zamandır kullanmama rağmen. Ben bu ürünü saçımın boy ve uçlarına uyguluyorum 1-1,5 ya da 2 pompa olmak üzere.Aa şunu da söylemeden geçmiyim daha önce cam şişede olanlar satılıyordu bendeki plastik ambalajda olanı ama oldukça sağlam olduğunu söyleyebilirim.Normal satış fiyatı watsons ve gratislerde 20tl ben bir indirimde 10tl ye almıştım.


İçeriğini merak edenler için


          Siz en çok hangi saç bakım ürününüzü seviyorsunuz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder