12 Ekim 2014 Pazar

Küçük Gratis ve Watsons Alışverişi :)

           Merhabalar bugunku yazimin konusu bayram indirimi ve sonrasinda devam eden indirimden almis oldugum ufak tefek birkac sey:) .

Gordugunuz gibi nivea agirlikli bir alisveris oldu.Bu urunlerde oldukca fazla indirim vardi:)
1-Nivea Creme Care&Nivea soft el kremi
Bu dus jeli ve kremi gorunce kacirmak istemedim kokusu yapisi her seyi cok guzel 3.50 ye aldim:)
2-La Dione Camur Maskesi
Bir cok blogda bunun ovgusunu duymustum hazir indirimdeyken almak istedim indirimli  fiyati 9.90
3- Nivea Dusta Vucut Kremi&Nivea Invisible Deodorant
Sanirim dusta vucut kremini denemeyen bir ben kalmistim gorunce almak istedim:) deodorant iste klasik guzel nivea deodorantlarindan:) indirimli setin fiyati 12.50
4-Meybelline Color Tattoo-Pink Gold
Yine uzun zamandir alinacaklar listemdeki krem farima kavusmus oldum deneme firsatim da oldu yapisi rengi gercekten cok hos. Fiyati 16 tl.
5-Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Her zamanki klasik makyaj temizleyicim kendisine bayiliyorum :) indirimdeki fiyati 13 tl gibi bir seydi sanirim.
    Ve son olarak indirimden tabi ki ben de benrinin kare pamuklarindan aldim ama cekmeyi unutmusum kusura bakmayin umarim keyifli bir yazi olmustur bir dahaki yazimda gorusmek uzere:))

2 yorum:

  1. Çok yararlı bir yazı olmuş, ürünlerin fiyatlarını söylemeyi unutmaman çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ben de fiyat söyleme konusuna önem veriyorum açıklanmalı bence:)

      Sil