27 Ekim 2014 Pazartesi

Kozmetik Hakkında 40 Soru ve 40 cevap

Makyajblogum'un sitesinden görüp beğendim ben de yapayım dedim:)


CİLT BAKIMI


1-Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?

Günde 2 kez yıkıyorum sabah ve gece yatmadan önce.

2-Cilt tipin nedir?

Karma-Yağlı diyebilirim ama genellikle karma.

3-Şu an kullandığın yüz yıkama ürünü nedir?

Şu an neutrogena nın pembe greyfurtlu yüz yıkama jelini kullanıyorum ama bitmek üzere yine neutrogena nın pore and shine serisinden limonlu olana geçiçem.

4-Peeling yapar mısın?

Her banyo öncesi yaparım bazen unutuyorum:)

5-Peeling ürünün ne marka?

Garnier 3ü bir arada olan.

6-Nemlendiricin nedir?

L'oreal skin perfection.

7-Çillerin var mı?

Hayır yok.

8-Göz kremi kullanıyor musun?

Evet kullanıyorum günde 2 kez sabah ve akşam olmak üzere bazen gündüzleri kullanmasam da kullanmaya çalışıyorum:)

9-Cildin akneye meyilli midir?

Ergenlik dönemimde oldukça meyilliydi şimdiyse bazen çıkıyor bazen kullandığım ürünlere bağlı olarak bazen de dönemsel.

10-Güneş koruyucu kullanıyor musun?

Kesinlikle kullanıyorum güneşe alerjim var aynı zamanda çok beyazım dolayısıyla sürekli yüksek faktörlü güneş koruyucu kullanmak zorundayım.

MAKYAJ

11-Fondötenin nedir?

Açıkçası hiç fondöten kullanmıyorum cilde zararlı olduğunu düşünüyorum sadece özel günlerde kullanıyorum bu dönemlerde tercihimi MAC Face and Body den yana kullanıyorum günlük olaraksa Pure Beauty BB krem kullanıyorum.

12-Kapatıcı kullanıyor musun

Hayır kullanmıyorum.

13-Makyaj alt tonunu biliyor musun?

Evet.Sıcak alt tonlu bir cildim var sarı alt tonluyum rengim de  NC15.

14-Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?

Doğrusu bugüne kadar hiç kullanmadım ama en kısa zamanda denemeyi planlıyorum:)Ama günlük hayatta çok da kullanılası bir şey olduğunu düşünmüyorum.

15-Rimelinizi 3 ayda bir atıp değiştirmeniz gerekiyor,bu konuda ne düşünüyorsun?

Aslında 3 ayda atmak en mantıklısı ama rimelimin başına bir şey gelmedikçe kurumadan genellikle atmıyorum:)

16-Hangi maskarayı kullanıyorsun?

Şu anda essence I love extreme maskarasını kullanıyorum ondan once avon aero volume rimelini kullanıyordum aslında ikisini beraber kullanıyordum diyebilirim avonun sapı elimde kalınca çöpe gitmek zorunda kaldı:) they're real kullandım çok sevdim meybelline one by one favorim.

17-Sephora mı MAC mi?

Sephora demeyi şu an çok istiyorum o parfümleri bir çok markayı düşününce ama bir yandan MAC in koleksiyonları makyaj malzemeleri aklıma gelince MAC diyorum:)

18-Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan faydalanırsın?

Makyaj fırçaları!

19-Far bazı kullanıyor musun?

Evet kullanırım genellikle kendi yaptığımı kullanıyordum malum o da düşüp halıyı batırınca MAC paint pot almaya karar verdim fakat painterlyi hiç bir yerde bulamadım arayışım sürüyor.

20-Ya yüz için?

Hayır kullanmıyorum.

21-En sevdiğin far marka ve numarası,ama tek bir tane ?

MAC omega.

22-Kalem,likit,jel eyeliner hangisini tercih edersin?

Jel her zaman tercihim.

23-Makyaj yaparken kaç kez gözünü çıkarma riski yaşadın?

Malesef rimel sürerken birkaç kez:)

24-Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?

Bana göre kullanışsızlar pratik değiller toz halinde oldukları için oldukça zahmetli geliyorlar.

25-Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun?

Mineral ürün olarak şu an elimde MAC Msf Lightscapade bulunuyor.

26-Favori rujun nedir?

Kesinlikle yıllardır şaşmaz Max Factor 745 Burnt caramel.

27-Peki gloss?

Evet duruşu hoş ama yapış yapış olması tercih etmeme sebebım:)

28-En sevdiğin allık hangisi peki?

The Balm Down Boy.

29-eBay'den makyaj alışverişi yapıyor musun?

Henüz hiç yapmadım.

30-Market kozmetikleri(drugstore products)hakkında ne düşünüyorsun?

Oldukça seviyorum en çok Meybelline,The Balm,Wet'n Wild

31-Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?

Bu aralar kafamda öyle bir düşünce var bakalım sonu neye gidicek:)

32-Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın?

Nadiren de olsa evet yukarıda yazmıştım gözümü çıkarma riski yaşadım birkaç kez diye:)

33-En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?

Gözlerinin altını sınırsızca bembeyaz yapan bayanlardan hiç hazetmiyorum:)Aşırı allık kullanımı,fondotenin renginin doğru seçilmemesine de çok takılıyorum.

34-Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?

Genellikle doğal tonları tercih ediyorum.

35-Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?

Olsen ikizlerinin makyajlarını çok beğenirim ve Kim Kardashian'ın.

36-Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?

Kesinlikle rimel!

37-Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?

Tabi ki çıkarım.

38-Makyajsız nasıl göründüğünü düşünüyorsun?

Fazla beyaz,solgun

39-Sence EN İYİ makyaj koleksiyonuna sahip marka?

Bu konuda MAC'e bayılıyorum!

40-Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?

Kendimize uygun renkler ve malzemelerle güzelliğimizi ortaya çıkardığımızı düşünüyorum belli yerlere küçük dokunuşlarla çok daha sağlıklı hoş bir görüntüye kavuşuyoruz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder