18 Ekim 2014 Cumartesi

Ekim Favorilerim ve Yorumlarim

Merbalar! :) Bugun diğer bloglarda da okumaktan çok keyif aldığım ekim ayı boyunca severek kullandığım ürünleri paylaşmak istedim hoş diger aylarda da pek degişmedi ama olsun:)




The Balm Frat Boy Allık:Kendisini bayram indiriminde almıştım.çok toz toz olmayan harika şeftali pembe arası bir allık.Her makyajla kullanılabildiği için çok seviyorum dış ambalajları da çok çekici bu konuda hepimiz hemfikiriz sanırım:)İndirimli fiyatı 17.50 tl.

Avon Aero Volume Maskara:Detaylı incelemesini yapmıştım görmek için tık tık
  
Pure Beauty BB Krem:Çook uzun süredir benimle yapısı,kokusu,kapatıcılığı gerçekten benim için çok iyi ve çok yeterli sanırım bu 2. bb kremim ve yaklaşık 5 ay gibi bir süredir kullanıyorum yani dediğim gibi oldukça bereketli benim için tek eksisi oldukça beyaz olan tenime biraz koyu gelmesi fakat bir süre sonra rengi oturduğundan çok da problem etmiyorum :)indirimlerde yakalarsanız 22 tl ye bulunabiliyor fakat watsons sık sık 3 al 2 öde kampanyası yapıyor bu markada.

The Balm Down Boy Allık:İlk balm allığım kendisi çook çok seviyorum ilk göz ağrım:)Frat Boy için olan yorumlarım bunun için de geçerli indirimde 17.50 gibi bir fiyata almıştım.


MAC Lightscapade:Çook sevdiğim biricik aydınlatıcım bunun için detaylı bir inceleme yazısı yazmayı düşünüyorum.fiyatı 90 tl.


Meybelline Color Tattoo Pink Gold:Elimdeki ilk krem far ürünüm bu :)Bunun için güzel bir renk seçtiğimi düşünüyorum oldukça memnun kaldım gerçekten de dövme gibi.bütün gün gözde kalıyor.Ben en iyi sonucu parmaklarımla elde ettim  tabi ki siz nasıl isterseniz öyle uygulayabilirsiniz:) Fiyatı 16 tl.


Pastel Pro Fashion 204 Numaralı Far Paleti:Gerçekten çok çok memnun olduğum doğal tonlardaki far paletim ne tozutuyor ne başka bir şey.Oldukça pigmentli renklere sahip aldığımdan beri elimden düşürmediğim bir ürün oldu hatta paletteki en açık renk aydınlatıcı olarak bir harika. Fiyatı 15 tl.


Wet n Wild Megaslicks Balm Stain:Bendeki 126 numarası hoş bir pembe.Çok güzel nemlendiriyor kalıcılığı harika daha ne olsun :) Fiyatı 13 tl.


Rival de Loop Concealer:Uygun fiyatına göre harika bir kapatıcı aldığımdan beri severek kullanıyorum bendeki en açık 1 numarası uygun fiyatlı bir concealer arayışındaysanız gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Fiyatı 7.50 tl.


Golden Rose Silky Touch Mat Far:Geçiş rengi olarak harika ilk önce kaşlarımı doldurmak için aldım fakat rengi çok koyu ve kızıl kaçtı ama gözde duruşu doğrusu çok hoş. Fiyatı 9 tl.


Flormar Eyebrow Primer:Çoğu blogger memnun kalmadığını söylemiş ama bence bahsedilen kadar kötü bir ürün değil ben oldukça sevdim kaş farının oldukça kalıcı olmasını sağladı:)    

 Fiyatı 12.50 tl.
      Benim kullandıklarım bunlardı sizinkiler neler? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder