30 Ekim 2014 Perşembe

29 Ekim Alışverişi

Merhabalar! 29 Ekim geçmiş olsa da hepinizin Cumhuriyet Bayramı'nı kutluyorum! :)

Bugün 29 ekimde yapmış olduğum alışverişten bahsedicem biraz.




Bu daha çok bi ihtiyaç alışverişi oldu alıcaklarımı yazdım hatta indirme kapılıp çok şey almamak için Watsons'da epey indirim vardı Gratis de sonradan indirime girdi.Aldıklarıma biraz detaylı bakalım:)



Meybelline Color Tattoo-On and on bronze:Pink Gold'un yapısından kalıcılığından çok memnun kalıca hazır indirimdeyken en çok kullandığım kahve tonunu alayım dedim indirimli fiyatı 9.50tl sanırım.

Rimmel Stay Matte Pudra:Çoğu bloggerın çoğu insanın çok sevdiği bu pudrayı denemek istedim geç bile kaldım ama pudra ihtiyacım yoktu şimdi almış oldum:) İndirimli fiyatı 9.60



Rimmel London Kate Moss 03:Bu rujun rengini o kadar sevdim ki uzun zamandır aklımdaydı elimde benzer renkler var diye almamıştım ama artık kendimi tutamadım:) İndirimli fiyatı 9 tl.



Kalyon Sararma Önleyici Cila:Kendisini baz olarak kullanmak için aldım bakalım gerçekten sararmayı önleyebiliyor mu deneyince yorumlarımı tekrar yazarım.Fiyatı 6.50 tl.



Wet'n Wild Comfort Zone Palet:Ve geldik alışverişin gözdesine bu paleti sırf sağ definer rengi MAC Club a dupe gösterildiği için aldım fakat bu paletteki renkler bir harika!Bu palet için detaylı bi inceleme yazısı yazmayı düşünüyorum henüz deneme fırsatım olmadı ama en kısa zamanda yazısı gelicek:) Fiyatı 19.50tl.

Rimmel London Match Perfection: Bunu fotoğraflamayı malesef unutmuşum.Bu kapatıcı da çok methedilmişti bi denemek istedim kendime renk uydurmam oldukça zor markaların en açık renkleri bile bazen bana koyu  gelebiliyor ama sanırım bunun rengi iyi bendeki rengi en açık olan 010 ivory
memnun kalıcağımı düşünüyorum.İndirimli fiyatı 11.80.

2 yorum:

  1. Merhaba Derin :)
    Blog etkinliğinden geliyorum.Yazılarını beğendim.Bi mühendislik öğrencisi olarak biraz kozmetik alışverişi yapmalıyım sanırım.Genel yargıyı kırmak lazım malum mühendis dediğin bakımlıda olabilir:) Senden ricam her kızın dolabında bulunması gerekn malzemelerle ilgili yazı yazarmısın.Ben sadece Victoria secret makyaj ürünlerini kullanıyorum ve sanırım portföyümü genişletmenin zamanı geldi.
    Ne uzun yazdın be!
    neyse şimdiden teşekkür ederim.bende bloğuma beklerim.
    http://mimibaligi.blogspot.co.at/
    https://www.facebook.com/mimibaligi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa:)) Oncelikle bu guzel yorumun icin cok cok tesekkur ediyorum. Kesinlikle muhendislik ogrencisi neden bakimli olmiycakmis ki:) Victorias Secret markasi cok guzel bi marka bence de ama kullanilasi daha epey fazla marka var kesinlikle genisletmelisin gerek high end olsun gerek drugstore dedigimiz uygun fiyatli urunler olsun iclerinden kendine uyan pek cok sey bulabilirsin. Benden yazi istedigin icin ayrica tesekkur ederim ama her kizin dolabinda olmasi gereken derken kozmetik acisindan mi kiyafet acisindan mi ben de bu dogrultuda bir seyler yapabilirim ogrenirsem:)Bloguna da hemen geliyorum sevgiler :))

      Sil